بسم الله الرحمن الرحیم | امروز: جمعه 10 فروردین 1403

موقعیت فعلی: بخش اخبار (برگشت به لیست)

خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود نظرات خوانندگان(0)  

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در  افتتاح یادمان شهدای گمنام سفیدشهر گفت: از زمانی که سیاست تعامل و سازش با دنیا و برجام شروع شده‌است بحث مقابله توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است و خط امامعاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از زمانی که سیاست تعامل و سازش با دنیا و برجام شروع شده‌است بحث مقابله توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است و خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بودم (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود


معاون وزیر دفاع در کاشان:

خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود

قریشی

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از زمانی که سیاست تعامل و سازش با دنیا و برجام شروع شده‌است بحث مقابله توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است و خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیدشهر به نقل از  خبرگزاری تسنیم از کاشان، سردار سید حجت الله قریشی در افتتاحیه یادمان شهدای گمنام سفیدشهر وبزرگداشت  116 شهید منطقه سفیددشت ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای گمنام، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: همانطور که می دانید 38 سال از انقلاب اسلامی و 28 سال از پایان درگیری مستقیم ما تحت عنوان دفاع مقدس گدشته‌است و انقلاب اسلامی با تقدیم 70هزار شهید و هدایت پیامبرگونه امام راحل (ره) در 22بهمن سال 57 به پیروزی اولیه رسید.

قریشی افزود: شاید چهل روز از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که شیطنت دشمنان انقلاب اسلامی با هدایت سرکردگان استکبار شروع شد و کردستان منطقه‌ای بود که آتش فتنه در آنجا شعله کشید و با فاصله کوتاهی این روند در خوزستان و سپس در استان گلستان فعلی و بعد از آن در سیستان و بلوچستان رخ داد. همچنین در برخی استان‌های کوچک و بزرگ درگیری‌های قومیتی را به راه انداختند و پس از آن بحث کودتای نظامی نوژه پیش آمد.

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنگ‌های داخلی در زمان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاقات، اعلام جنگ مسلحانه منافقین و گروهک‌های چپ و راست در داخل کشور، 17 هزار شهید ناشی از ترور را به دنبال داشت و زمانی‌که دشمن از تمامی این فتنه‌ها ناکام بیرون آمد به فتنه تهاجم نظامی روی آورد و روز اول شهرهای اصلی ما حتی فرودگاه مهرآباد بمباران شد

وی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل اضافه کرد: پس از 24 ساعت حضرت امام (ره) با حضور در تلویزیون، این حمله دشمن را سنگ‌اندازی و فرار یک دزد عنوان کرد و با فرمایشات وی آرامشی حاکم شد و شگفتی آفرینی‌های جوانان این مرز و بوم از دور و نزدیک آغاز شد و هشت سال انواع حرکت‌ها و رفتارهای رذیلانه توسط دشمن تا بن دندان مسلح رخ داد.

قریشی با اشاره به تسلیحات پیشرفته ارتش صدام تصریح کرد: با گذشت 31 سال از این اتفاق، به فضل الهی و به برکت خون شهدا تا بُردی که فرمانده کل قوا یعنی 2000 کیلومتر اجازه دادند، انواع موشک‌های زمین به زمین، ساحل به دریا و سطح به سطح را با دقت نقطه به نقطه در اختیار داریم.

معاون وزیر دفاع ضمن اشاره رژیم صهیونیستی به عنوان یک تهدید برای دنیای اسلام گفت: مقام معظم رهبری این رژیم ملعون را تهدیدی برای دنیای اسلام تلقی می‌کنند و فعلا اجازه ساخت موشک‌هایی با برد 2000 کیلومتر را داده اند تا بتوانیم تهدیدات آن‌ها را خنثی کنیم اما همانطور که می‌دانید زمانی که به دانش ارسال محموله به فضا دست پیدا کرده‌باشیم در باب برد موشک هیچ محدویتی وجود ندارد.

ساخت انواع تسلیحات نظامی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی

وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب، بُرد پروازی هواپیماهای بدون سرنشین ما در حد دید چشم بود اما امروز دارای هواپیماهای بدون سرنشین هستیم که می‌تواند 24 ساعت در آسمان پروازی داشته باشد و علاوه بر اشراف و مراقبت از صحنه نبرد و رصد تحرکات دشمن در صورت ضرورت نقطه مورد نظر خود را با بمب‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار دهد و همه این‌ها هیچ پشتیبانی خارجی نداشته‌است.

قریشی ضمن اشاره به تفاوت ساخت سلاح در اوایل انقلاب و امروز افزود: در اوایل انقلاب توانایی ساخت سلاح ما در حد تفنگ ژ3 و مهمات آن و برخی بمب افکن‌ها بود اما امروزه با ساخت انواع سلاح‌ها و مهمات آن رو به رو هستیم و تعداد قابل توجهی از کشورهای دنیا خواهان واردات سلاح‌های ما به کشور خود هستند.

معاون وزیر دفاع اظهار کرد: ما در کشور توانایی ساخت تانک، نفربر، ناوشکن، زیردریایی و بعضی مدل‌های هواپیما و بالگرد را داریم که قابلیت‌های کمی نیست و عبور از کمین‌گاه ها و دست یافتن به ایت تکنولوژی ها به برکت همین خون شهدا است.

سرکوب جبهه مقاومت دلیل حمله دشمنان به عراق و سوریه است

وی با اشاره به آشکار بودن عناد برخی از کشورها با ایران عنوان کرد: اخیرا نقاب‌ها از چهره افتاده است و کشورهایی که در ظاهر با رژیم صهیونیستی دشمنی داشتند، امروز این اتحاد را علنی کردند و با تمام امکانات قصد سرکوب جبهه مقاومت در سوریه و عراق داشتند که به برکت خون شهدا درمانده شدند و نتوانستند.

معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به امور انجام شده توسط شهدا عنوان کرد: اولین و مهمترین کار شهدا، نشان دادن مسیر بود و به همین جهت در اکثر وصیت نامه شهدا به اطاعت از ولایت فقیه تاکید داشتند و باید توجه داشت پیام شهدا را بررسی و به آن عمل کنیم و باید به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه کرد.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی گفت: اولین تاکید مقام معظم رهبری مقابله با نفوذ است و از زمانی که سیاست تعامل و سازش با دنیا و برجام شروع شده‌است این بحث توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است.

قریشی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان انقلابی نماها عنوان کرد: موضوع دوم انقلابی‌گری و روحیه انقلابی است و دور شدن از روحیه انقلابی خطرات متعددی را به دنبال دارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید مراقب انقلابی نماها بود.

معاون وزیر دفاع افزود: موضوع بعدی، تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و نگاه به توامندی‌های داخلی و عدم تکیه بر قدرت خارجی از نمونه‌های بارز اقتصاد مقاومتی است. موضوع بعدی استحکام درونی قدرت است که متاسفانه مورد نفوذ قرار گرفته است و مصداق بارز تضعیف قدرت درونی نظام، افرادی هستند که امروز را روز مذاکره و پیشرفت کشورهای ژاپن و آلمان را انحلال ارتش آن کشورها می‌دانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد کبیر اظهار داشت: معنی جهاد کبیر آن است که مراقب باشیم دانسته و یا ندانسته از دشمن تبعیت نکنیم و به میل دشمن رفتار نکنیم و تجلی بیشتر این موضوع در اصلاح سبک زندگی ما است و زندگی ما از ارزش‌های اسلامی فاصله گرفته است و زمان آن فرا رسیده است که نهضتی صورت بگیرد.

قریشی گفت: ما باید به وعده خدا اعتقاد داشته باشیم و فرمودند اگر خدا را یاری کنیم ، خدا ما را یاری خواهد کرد و این جزء تاکیدات مقام معظم رهبری و از محورهای سخنرانی ایشان بوده است.

انتهای پیام/


موضوع: انجمن دوستداران میراث فرهنگی سفیدشهر
خبرنگار:
تاریخ: مهر
کلیدواژه ها: سفیدشهر، شهدای گمنام سفیدشهر


آخرین اخبار

جستجو: در


  بحث روز


  آخرین مطالب سایت



موضوع بندی اخبار

ویژه ها

موضوع بندی مقالات


  تبلیغات

سرمایه ذوق اهل این آبادی ملاعلی فاضل نصرابادی (سروده عبدالجبار کاکاوند در جریان کنگره فضل نبی در سفیدشهر )

الهی برآید از آن دوده دود

که نام محمد برد بی درود

ملافضل علی نصرابادی


 ملافضل علی نصرابادی؛ شاعر بی بدیل سفیدشهر  


فرقی نکند برای ما، به جان اصغـــر

عشق است ابوالفضل وحسین وعلی اکبر

سفیدشهر  همدل و یکصدا


مجمع فرهنگی سفیدشهر منتشر کرد:

پس از چاپ کتاب تاریخ سفیدشهر و ستارگان سپهر سفیدشهر، اینک کتاب

 گلچین مثنوی مجلس افروز منتخبی از اشعار مثنوی مجلس افروز چاپ و روانه بازار شد. 

ناشر : انتشارات مجلس افروز 

قیمت 3500تومان با تخفیف،

محل عرضه:  فروشگاه ولایت،جنب مسجد جامع سفیدشهر 03154833092


سامانه پیام کوتاه مجمع فرهنگی سفید شهر به شماره 30007093 راه اندازی شد .منتظر انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز هستیم.


سفیدشــــهر، دیار ملافضل علی نصرابادی

سفیدشهر؛  شهر طلای سپید


"فروشگاه فرهنگی ولایت "اولین مرکز فروش  کتاب و محصولات فرهنگي سفیدشهر:  انواع كتاب، سي دي مذهبي،نوشت افزار و ...

 آدرس:  جنب مسجد جامع سفیدشهر



  نظرسنجی

مراسم سوگوای عصر عاشورای سفیدشهر چگونه است ؟
نیازبه همدلی و وحدت دارد
خیلی خوب است
بسیار عالی است
می تواند بهتر از این باشد

نمایش نتیجه


  آمار سایت

آنلاین: 17 نفر
زمان بارگزاری این صفحه: 0/09 ثانیه

جهت مشاهده جزئیات بیشتر از آمار سایت کلیک کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مجمع فرهنگی سفیدشهر می باشد.| برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد. | info@SefidShahrMF.ir


طراحی و پیاده سازی: فرتک -فکور رایانه توسعه کویر